Administratief medewerker (m/v/x)

Je hebt een passie voor het verwerken van administratieve gegevens en het klasseren van documenten, je staat met veel enthousiasme en professionalisme onze klanten te woord, kortom je bent een échte “alleskunner”.

locatie
Ninove
type
Voltijds
domein(en)
Algemene boekhouding
Fiscaliteit

Functieomschrijving

Fiboca is een groeiend accountancy kantoor in Ninove. Elke dag zetten onze specialisten in boekhouding zich in voor diverse ondernemingen. Wij geven ze boekhoudkundige ondersteuning zodat zij kunnen scoren met de zaken die ze écht graag doen.

Minstens even belangrijk als jouw kunnen, is wie jij bent als persoon. Enthousiast, gedreven, een teamspeler, gevoel voor verantwoordelijkheid, flexibiliteit mét oog voor een gezonde work-lifebalance … Bij Fiboca heerst een open, familiale cultuur. Een groep gelijkgezinden die elke dag op elkaar rekenen om de balans in evenwicht te krijgen en de problemen van onze klanten te tackelen

Jouw taken

Je onthaalt klanten met een glimlach en behandelt de inkomende telefoons en e-mails op een professionele manier. Je ondersteunt jouw collega’s bij de planning van de dossiers, het indienen van BTW-aangiftes en aangiftes in personenbelasting en vennootschapsbelasting. Je krijgt hiervoor een opleiding on-the-job. Je volgt de deadlines voor het indienen van dossiers nauwgezet op en contacteert klanten op een pro-actieve wijze

Je staat in voor all-round administratieve taken. Je maakt deel uit van de werkgroep “office-medewerkers” die elkaar ondersteunen. We zitten ook in een digitale revolutie. Jouw taak zal eruit bestaan om het kantoor daar verder in te laten groeien

Profiel

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands

  • Je hebt een administratieve, secretariaats- of boekhoudkundige achtergrond, ofwel door ervaring, ofwel door opleiding

  • Je bent vertrouwd met verschillende softwarepakketten en het schrikt jou niet af om te durven ontdekken binnen nieuwe pakketten

  • Dankzij jouw discrete houding, behandel je de toevertrouwde informatie vertrouwelijk en met veel respect

  • Je bent leergiering en hebt zin voor initiatief

  • Je houdt van de vrijheid om zelf volgens prioriteiten jouw agenda te bepalen en gaat nauwkeurig te werk

Jobgerelateerde competenties

  • Documenten klasseren, coderen en archiveren

  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst – documentatie doorsturen of archiveren

  • Telefonische oproepen beantwoorden – klanten ontvangen – klanten informeren of oriënteren

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen – documenten doorsturen en klasseren

  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren & e-mails behandelen

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren

  • Creativiteit

  • Communiceren

  • Verantwoordelijkheid

  • Resultaatgerichtheid

  • Digitaal denken

  • Zelfstandigheid

  • Samenwerken

  • Flexibiliteit

  • Klantgerichtheid

Aanbod

  • Een veelzijdige job in eigen regio

  • Een leuke sfeer op kantoor waar medewerkers gewaardeerd worden en erkend voor hun prestaties

  • Een contract van onbepaalde duur, voltijds of 4/5de (woensdagnamiddag niet)

  • Loon en extralegale voordelen zijn in overleg te bepalen

  • Je krijgt kansen om bijscholingen te volgen en up-to-date te blijven

Openingsuren

maandag tot vrijdag
08u30 - 12u00

maandag, dinsdag, donderdag
13u30 - 18u00

Op woensdag en vrijdagnamiddag werken wij achter gesloten deuren om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Contacteer ons

Vogelzangstraat 11
9400 Ninove
België

Telefoon
+32 54343432

E-mail
info@fiboca.be