Je hebt een passie voor het verwerken van administratieve gegevens en het klasseren van documenten, je staat met veel enthousiasme en professionalisme onze klanten te woord, kortom je bent een échte “alleskunner”.
Fiboca is een groeiend accountancy kantoor in Ninove. Elke dag zetten onze specialisten in boekhouding zich in voor diverse ondernemingen. Wij geven ze boekhoudkundige ondersteuning zodat zij kunnen scoren met de zaken die ze écht graag doen.
Minstens even belangrijk als jouw kunnen, is wie jij bent als persoon. Enthousiast, gedreven, een teamspeler, gevoel voor verantwoordelijkheid, flexibiliteit mét oog voor een gezonde work-lifebalance … Bij Fiboca heerst een open, familiale cultuur. Een groep gelijkgezinden die elke dag op elkaar rekenen om de balans in evenwicht te krijgen en de problemen van onze klanten te tackelen
Jouw taken
Je onthaalt klanten met een glimlach en behandelt de inkomende telefoons en e-mails op een professionele manier. Je ondersteunt jouw collega’s bij de planning van de dossiers, het indienen van BTW-aangiftes en aangiftes in personenbelasting en vennootschapsbelasting. Je krijgt hiervoor een opleiding on-the-job. Je volgt de deadlines voor het indienen van dossiers nauwgezet op en contacteert klanten op een pro-actieve wijze
Je staat in voor all-round administratieve taken. Je maakt deel uit van de werkgroep “office-medewerkers” die elkaar ondersteunen. We zitten ook in een digitale revolutie. Jouw taak zal eruit bestaan om het kantoor daar verder in te laten groeien
Profiel
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
Je hebt een administratieve, secretariaats- of boekhoudkundige achtergrond, ofwel door ervaring, ofwel door opleiding
Je bent vertrouwd met verschillende softwarepakketten en het schrikt jou niet af om te durven ontdekken binnen nieuwe pakketten
Dankzij jouw discrete houding, behandel je de toevertrouwde informatie vertrouwelijk en met veel respect
Je bent leergiering en hebt zin voor initiatief
Je houdt van de vrijheid om zelf volgens prioriteiten jouw agenda te bepalen en gaat nauwkeurig te werk
Jobgerelateerde competenties
Documenten klasseren, coderen en archiveren
Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst – documentatie doorsturen of archiveren